Miben segíthetünk?

Segíthetünk választani?

Ajánlatot kérek!

webshop

Miben segíthetünk?

Segíthetünk választani?

Ajánlatot kérek!

webshop

Rendelés, szállítás 2018-07-20T13:18:19+00:00

Rendelés

Rendelési információk:

Termékeinket az alábbi módokon rendelheti meg:
e-mailen: info@tellsystem.eu e-mail címen

A rendeléshez szükséges információk:

  • Számlázási adatok:
    • Teljes név
    • Számlázási cím
      • Cég esetében: bejelentett székhely vagy telephely címe
      • Egyéni vállalkozó esetén: bejelentett cím
    • Szállítási cím
  • Fizetési mód kiválasztása:
    • Készpénz: ezt a fizetési módot csak személyes átvétel alkalmával tudja választani
    • Előre utalás: ebben az esetben a rendelt termék(ek)ről díjbekérőt (proforma számlát) állítunk ki. Miután elutalta a díjbekérőn szereplő bruttó végösszeget és az bankszámlánkon mutatkozik, mi azonnal teljesítjük rendelését.
    • Utánvét: ebben az esetben az utánvét összegét továbbszámlázzuk. Az utánvét összege függ a megrendelés értékétől, erről bővebb tájékoztatást a megrendelés alkalmával tudunk adni.
  • A számla eredeti, első példányát minden alkalommal a rendelt tételeket tartalmazó csomagban fogja megtalálni. A számla PDF formátumú másolatát a csomagfeladást követően – kérés esetén – e-mailben is elküldjük.

Szállítási információk:

Cégünk, a TellSystem Communication Kft. minden megrendelés esetében törekszik a lehető legjobb feltételek szerint kiválasztani a legmegfelelőbb szállítási lehetőséget, hogy Ön elégedetten vehesse át termékünket akár saját otthonában.

Szállítási lehetőségek:
Személyes átvétel: üzletünkben/bemutatótermünkben (2040 Budaörs, Károly király utca 90. II. emelet)
Kiszállítás: GLS futárszolgálat

Szállítási költségek:
A felmerült szállítási költséget átvállaljuk viszonteladóinktól (amennyiben a rendelés összértéke meghaladja a nettó 50.000,00Ft-ot) és telepítőinktől (amennyiben a megrendelés tartalmaz legalább egy GSM modult). Minden egyéb esetben továbbszámlázzuk.

Szállítási idő:
Rendelt termékeit 2 munkanap alatt kézhez kapja! Csomagfelvétel és kiszállítás csak munkanapokon, munkaidőben történik, ezért kérjük, olyan címet adjon meg, ahol munkaidőben tudja a rendelt termékeket átvenni.

Áruvisszavétel:
Kérjük minden esetben ellenőrizze le a csomag sértetlenségét! Amennyiben a csomag sérült, abban az esetben ne vegye át vagy készít(tes)sen fényképes jegyzőkönyvet és a sérülés tényét elismertetve írassa (cégszerűen) alá a szállítást végző cég munkatársával. Ebben az esetben kérjük azonnal értesítsen minket, hogy a szükséges intézkedéseket megtehessük.
Amennyiben csomagja nem a számlán szereplő tétel(eke)t tartalmazza, abban az esetben 1 munkanapon belül fogadjuk el reklamációját.
Amennyiben a cégünk szolgáltatásaként meghirdetett 100% garanciával kíván élni (pl.: kiderül, hogy nem a megrendelt termékre van szüksége), abban az esetben 30 naptári napon belül tudjuk kérését elfogadni.
Bármilyen okból történő áru visszaszállítás esetében a feladó felelőssége a sérülésmentes áru üzletünkbe való visszajuttatása és annak költsége.